Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Κάλμα μ'αυτή την τεστοστερόνη μη χέσω!

Θέλω να σταματήσω πια να φοβάμαι να κυκλοφορώ μόνη τα βράδια.
Τι πρόβλημα υπάρχει τέλος πάντων,και γιατί εγώ να πρέπει να περπατάω πάντα καχύποπτα και με μάτια στην πλάτη μου..
Μα δεν είμαι υποχρεωμένη να ανέχομαι τα ηλίθια σχολιάκια και τις χοντροσυμπεριφορές,καμιά και κανείς δεν είναι δηλαδή.
Ας φάει ο κόσμος ένα ταρακούνημα στον εγκέφαλο επιτέλους,δεν είμαστε εδώ ούτε για να ικανοποιούμε ούτε για να κάνουμε την μέρα ευχάριστη σε καμιά και κανέναν εκτός και αν το επιθυμούμε..

6 σχόλια:

  1. Οποιος νομιζει οτι εχει αρχιδια, να τα κοψει να τελειωνουμε μ'αυτην την ιστορια.Αντε γιατι αρκετα ανεχτηκαμε, ειτε απο ντροπη, ειτε απο φοβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. gennh8hka me autous tous adenes, ti na kanw? ftaiw?
    troll mode off/
    o se3ismos Dani den exei mia opsh(de vrwmaei monaxa testosteronh opws grafei ena oxi kai toso petuxhmeno autokollhto)kai to 3ereis polu kala...

    "δεν είμαστε εδώ ούτε για να ικανοποιούμε ούτε για να κάνουμε την μέρα ευχάριστη σε καμιά και κανέναν εκτός και αν το επιθυμούμε.."
    quoted for truth...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ok, ειναι καπως παρεξηγησιμη ατακα.
    Δεν αναφερομαι προφανως στα βιολογικα αρχιδια, αλλα στο ολο φαντασιακο "γαμαω και δερνω, γιατι εχω τα αρχιδια", ειτε προερχεται απο αντρες, ειτε απο γυναικες- λες και πρεπει σωνει και ντε να υιοθετησουμε τον αντρικο σωματοτυπο για να γινουμε αποδεκτες απο την γαμημενη την κοινωνια.
    Ο σεξισμος προφανως και εχει πολλες οψεις, αλλα πρεπει να παραδεχτεις οτι το αντρικο φυλο βρισκεται σε πλεονεκτικη θεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε ποιες κοινωνιες, σε ποιες μικροκοινωνιες και σε τι επιπεδο; ο ευνουχισμος του κοινωνικου μου φθλου αποτετλει μια αρχεγονη αληθεια που δεν εκφραζει ακριβως -σε εμενα τουλαχιστον- αυτο που υποστηριζεις καθως το βιολογικο μου φυλο υποκυπτει σε καταστασεις που μπορουμε ανετα να θεωρησουμε σεξιστικες,αδυσωπητες και απανθρωπες :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με μπερδεψες, και μπαχαλεψαμε και το μπλογκ του καημενου του γκανταλφ.Θυμησου να μου κανεις μια επεξηγηση οταν ξανασυναντηθουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή