Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Εγκιβωτισμός ονείρων [?]

Όνειρο μέσα σε άλλο όνειρο ή πόλλά όνειρα μέσα σε ένα και όλα αυτά σε διάρκεια 5" ή και μιάς ολόκληρης νύχτας.

Ονειρεύομαι στον ύπνο μου ότι ονειρεύομαι και έχω συνείδηση γι'αυτό,αφού δεν τρομάζω γιατί το μυαλό μου λειτουργεί ακόμη και σκέφτομαι :είναι όνειρο,σε λίγο θα δεις,θα ξυπνήσω..

Σε ένα από αυτά ό,τι στον ξύπνιο ονειρεύομαι,κόσμος που νοιάζεται για τον διπλανό του,σαν άνθρωπος,σαν ίδιος προς ίδιο.Θα απλώσω το χέρι μου ακόμη πιο έξω για να ξέρω ότι θα το φτάσεις στα σίγουρα.
Μετά στο άσχετο, μου βγαίνουν και λόγια και εξηγώ σε μιά φίλη μου τι ήταν τα γκουλάκ,σε σύνοδο ύπνου-ξύπνιου,όντως πρέπει να μιλάω.

Βλέπω και ανθρώπους που έυχομαι ποτέ να μη γνωρίσω,γιατί θα θελήσουν να μου κάνουν κακό και εγώ θα τους αφήσω.

Βλέπω ακόμη ότι μπορώ να πετάξω,ότι γίνομαι αόρατη,ότι δεν πονάω.

Βλέπω ανθρώπους να με κυνηγούν,να με σκοτώνουν,να διαμελίζουν τα κομμάτια μου [σπλατεριές γενικά].

Ακόμη,βλέπω πως γέρασα αλλά συνεχίζω να αγαπώ.


5 σχόλια:

  1. το ην και το μη ην ή κάτι λιγότερο intellectual σε στυλ All that we see or seem, Is but a dream within a dream ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχα! ένας μπλε αρλεκίνος που διαπραγματεύεται το συμβολικό και το άπειρο, το τίποτα και το μεταφυσικό.
    Ένα δράμα που εκτελείσεται ανάμεσα στην πραγματικότητα και τον καθρέπτη αυτής.

    Οκ δεν έπεσα και πολύ έξω με το πρώτο μου σχόλιο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. You were in that dream that I was dreaming
    I was dreaming in a dream
    που λεει και το τραγουδι...
    επισης, σου εφιστω την προσοχη γιατι οι ατακες σχετικα με τα γηρατεια ειναι η σπεσιαλιτε μου, για αυτο προσεχε, μην γινεις σαν και μενα, κριμας ειναι.
    Παντως η αληθεια να λεγεται, ανυπομονω καθε φορα να ακουσω τη κουλαμαρα ειδες παλι στον υπνο σου^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά loglith με έχεις κάψει,δε σου το είχα τόσο..
    Όσο για τον Μπόρχες δυστυχώς δεν έχω διαβάσει αλλά θα το βάλω μπρος.
    Δανάη κάνε μας τη χάρη που θα μας πεις και σε ποιόν θα μοιάσουμε :P Ναι έχεις δίκιο,το έχω καταλάβει ότι αδημονείς αλλά η αλήθεια είναι πως τα όνειρα μου είναι απλά masterpieces χοχο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή