Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Όοοοτι να ναι!

...και ότι λοιπόν πήγαινα να ανακατέψω τις πένες που με περίσσια φροντίδα είχα ρίξει πρωτύτερα στην κατσαρόλα...
κάποιος μου έκοψε τη φόρα-άτιμε αποροφητήρα ποιος σε φύτρωξε εκειά πέρα?Νιώσε την οργή μου τέραααας αχααα!

***αστεράκια παντού***
τα πάντα άρχισαν να γυρίζουν,είχαν χρώματα χαρούμενα,άσπρα,κόκκινα,κίτρινα,μπλε λαλαλά..

με φάγαν τα κυκλώματα και πάνω απο το μάτι μου φύτρωσε ακόμη ενα!

α!να βάλω και το άσχετο μου κάπου..εδώ θα το βάλω,λοιπόν τέρμα τα σχόλια για τους κουκουλοφόρους γιατί το τι έχουν ακούσει τα αυτιά μου δε λέγεται.
Επίσης έλεος αυτές οι κοκότες στις πρωινές ζώνες στα μέσα αποβλάκωσης.Δε φτάνει που δε βλέπουν πέρα από τη ρίζα τους, μας το παίζουν ξαφνικά και ειδήμονες στα πολιτικά ζητήματα και κοινωνικοπολιτικά ευαίσθητοι/ες πηγαίνοντας από τη μία "ριζοσπαστική" δεξίωση στην άλλη..
Αυτά προς το παρόν...

1 σχόλιο: