Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

ξουτ ο Φευρουαριος γαμω το mojo jojo μου!

Και ότι βγαίνουμε και εμείς από το κλουβί μας που λεεί και ο κύριος Φλάουερς αμέσως όλα τα στραβά και τα ανάποδα να μας τραβήξουν από τις βλεφαρίδες!Να συνειδητοποιήσεις λέμε μάτια μου ότι καλά ήσουν εκεί μέσα σε αυτό που άλλοι εύλογα θα αποκαλέσουν "προστατευτική φούσκα" ή απλούστερα "μήτρα"...

Ο Φλεβάρης λοίπον δεν ενδείκνυτω για τέτοιου είδους ανοίγματα αζ φαρ αζ άιμ κονσερντ!Το μονο που μου άφησε ήταν λέξεις όπως:τεχνική pointille,οδοντωτή σμιλη και το αναθεματισμένο "Ηράκλειο άμμα" που παναθεμά με αν ακόμη έχω ξεκαθαρίσει τι σκάτα είναι..

Τι άλλο να αναφέρω?α,ναι ναι ξέρω!Λοίπον ανακάλυψα ότι ο τρισώματος δαίμων δεν είναι μύθος..αχααα[σκάσε τον είδα σου λέω]με έχει λιώσει στο ψήσιμο και δεν είμαι καν πρώτης τάξεως παντόφλα...

-Τι θες από 'μένα σιχαμένο πλάσμα??πάρε τις τρεις ουρές σου και δίνε του!

-Οχι σου λέω σε μισώ

-Ε!Όπως θέλεις λοιπόν,κάτσε και πυρωνέ τα

Τωρα που τον φέρνω στο μυαλό μου όμως,για δαίμονας χαριτωμένος είναι^^ [στα όρη στ'άγρια βουνά]

Προσμένω έναν Μάρτιο γεμάτο ουτοπία,ρομαντισμό και τρυφερότητα[για να ξηγιόμαστε ίσια δηλαδή,ε δεν ήταν μήνας αυτός!!!]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου