Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Θα κοιτάζω βαθιά μέσα στον καθρέφτη προσπαθώντας να αποδομήσω την ύπαρξή μου και θα βλέπω με ηδονή τα κομμάτια μου ένα ένα να πέφτουν κάτω μέχρι να πάψω να βλέπω.

Θα πιστέυω με επιφύλαξη
και μέτρο
σε πράγματα που
θεωρώ σημαντικά στη
ζωή μου
γιατί η απώλεια
σε κάτι που
πιστεύεις ολοκληρωτικά
μπορεί να σε φέρει
να κοιτάς κατάματα μπρός
στην απογοήτευση.

Όταν δίνεις τα πάντα είναι κρίμα να μην παίρνεις τίποτα πίσω,εγώ με την ανιδιοτέλεια είμαι και θα συνεχίσω να είμαι αλλά μετά τίθεται θέμα επιβίωσης,κοιτάς το αποθηκάκι σου και δεν έχει μέινει τίποτα πέρα από μιά κουτσουρεμένη διάθεση και ένα βλέμα που θα στοίχειωνε και τον πιο αναίσθητο άνθρωπο.

από την αρχή
το ζητούμενο μένει ίδιο
οι άνθρωποι ίσως παρέλθουν
το ζητούμενο μένει ίδιο
εγώ θα είμαι στη θέση μου
το ζητούμενο μένει ίδιο
τα μάτια μου είναι καθαρά
το ζητούμενο μένει ίδιο
μετά από χρόνια
το ζητούμενο μένει ίδιο

Μέχρι να κουραστώ να βρίσκω τρόπους για να προσεγγίζω ότι θεωρώ πως αξίζει.

3 σχόλια:

  1. ψιψι

    ρε ποια εισαι;
    εκτος απτο οτι ποσο αγαπησα το μπλογκ σου, εχεις κι ενα παλιο μου στενσιλ για προφ πικ

    (:

    καλο βραδυ, εμενα μου το φτιακσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ,τι είπες τώρα?
    Αλήθεια,δικό σου?
    Ενθουσιάστηκα,το στένσιλ σου είναι από τα αγαπημένα μου και εννοείται χαίρομαι να φτιάχνω τα βράδια του κόσμου,ανταποδίδω..

    =D

    ΑπάντησηΔιαγραφή