Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Σήκωσα τα μάτια μου ψηλά,πάντα μου άρεσε να το κάνω αυτό..
Να κοιτάζω τον ήλιο.

Συνειδητοποίησα πόσο μικρή νιώθω,σαν άνθρωπος.Αυτό φυσικά καμία σχέση δεν είχε με τον ουρανό,είναι κάτι που κουβαλάω μαζί μου,μιά αποσκευή που με τον καιρό στοιβάζω κι άλλα πράγματα μέσα.

Συγνώμες.
Εξηγήσεις,
όμορφες εικόνες με τις οποίες ξεχνιέμαι,
πρόσωπα που δε θέλω να ξεχάσω-και να χαθώ..
Ιδέες που θέλω να με συνοδεύουν,
Μία ρουτίνα που προσπαθώ να αποφύγω
ένα χάδι στο λαιμό που θα μου προκαλέσει λιποθυμία.
Είναι περίεργο το πόσο σκαλώνω ώρες ώρες,σαν παιδί που μόλις μου αποκαλύφθηκε κάποιος σούπερ ήρωας χα!
Αδυναμίες ναι..κι αυτές καλές δεν είναι όμως?

4 σχόλια:

  1. δεν ξέρω άν είναι καλές οι αδυναμίες όμως εγώ σήμερα είδα έναν σούπερ ήρωα και τρόμαξα, είμαι καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χμμ..
    Άσε με να σκεφτώ λίγο,λοιπόν εξαρτάται ποιόν σούπερ ήρωα είδες.
    α)αν είδες τον Batman σημαίνει ότι απλά έχεις διαταραχές κατά τη διάρκεια του ύπνου.
    β)αν είδες τις sailor moon απλά κατοικείς μόνιμα στον πλανήτη της φαντασίας [καλό θεωρείται αυτό για την επιστημονική κοινότητα,δηλαδή εμένα :P]
    γ)αν είδες τον Hulk έχεις το σύνδρομο του ήρωα και αν είδες τον Σύνδρομο είσαι εκ φύσεως κακός.
    δ)Τέλος,αν είδες κάποιον άνθρωπο μεταμορφωμένο σε σούπερ ήρωα απλά φάε ένα καταϊφι και θα είσαι κομπλέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μμμ δυστηχώς είδα τον μικρό πρίγκηπα και μου είπε σε άπταιστα αβοριγιανά( που εγώ τα καταλάβαινα) ότι στον πλανήτη του μαράθηκε το λουλούδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή